لباس‌های همراه سارافون‌
نوشته شده توسط : n.n

سارافون‌ لباس مناسبی برای بیرون رفتن است، اگر لباس‌های مناسب نیز همراه سارافون ‌ پوشیده شود. برای فضاهای باز مثل خیابان و مهمانی‌های رسمی، معمولاً یک زیر سارافون ی، یک شلوار و یک روسری مناسب را همراه با سارافون  پوشیده می‌شود. این که کجا و در چه جمعی قرار است سارافون  را بپوشیم، در انتخاب لباس‌های همراه سارافون  نقشی کلیدی ایفا می‌کنند.

لباس‌هایی که همراه سارافون پوشیده می‌شوند، شامل همین زیر سارافون ی، شلوار و روسری نمی شود. در حقیقت این‌ها لباس‌هایی هستند که در نگاه اول به ذهن هر کسی می‌رسند. اما لباس‌های بیشتری نیز برای پوشیدن همراه سارافون  وجود دارد. لباس‌هایی که هم تابستانی هستند و سارافون هم تیپ شما را خیلی ناهماهنگ نشان نمی‌دهد. لباس‌هایی که همراه سارافون ‌ پوشیده می‌شوند، حتماً باید تعادل رنگی و ظاهری را حفظ کنند و نباید به آنها لطمه بزنند.

 

شال و روسری همراه سارافون

شال و روسری را در یک مهمانی زنانه نیز می‌توان همراه سارافون  پوشید. قرار نیست روسری و شال را حتماً با سارافون  ست کرد. روسری می‌تواند با کفش‌ها، کیف یا حتی کمربند سارافون ست کرد. روسری و شال، بالاتنه سارافون‌ را می‌پوشانند. اگر یقه شما باز باشد یا علاقه داشته باشید که همچنان روسری روی سارافون و لباس شما باقی بماند، می‌توانید آن را روی شانه‌های خود بیاندازید. اگر هم قرار است در بالکن و یا فضای باغ با سارافون بنشینید و نگران سوختن بدنتان هستید، روسری و شال می‌توانید همچنان همراه سارافون باقی بماند.

 

ژاکت و سارافون

سارافون را معمولاً در فصول گرم سال می‌پوشند، اما گاهی وقت‌ها هم پیش می‌آید که در بهار یا پاییز، هنوز هم سارافون به تنتان هست. قرار نیست به محض تمام شدن فصل تابستان، سارافون ‌ها به داخل کمد برگردند. و البته قرار نیست یک لباس ضخیم و بلند، تمام سارافون را بپوشاند. برای این کار بهتر است از یک ژاکت کوچک و معمولی روی سارافون  استفاده کرد. ژاکت نباید تمام سارافون‌ را محو کند.

 

سارافون و جواهرات

آرایش کردن به تنهایی برای زیبا جلوه کردن کافی نیست. سارافون اضافه کردن یک گردن بند زیبا، ساعت مچی، النگو و انگشتر، از جمله زیورآلاتی هستند که همراهسارافون‌ بسیار زیبا خواهند بود. یک گردن بند بلند که به سارافون زیبایی روی سینه شما دیده می‌شود و رنگش نیز تا حدودی با رنگ سارافون هماهنگ است، جلوه خاصی خواهد داشت.

النگوها نیز اگر روی زیر سارافون ی بسته نشده باشند بهتر است. آستین زیر سارافون ی را کمی بالا دهید یا از زیر سارافون ی آستین کوتاه برای استفاده از ساعت و النگو مناسب تر هستند.

عینک آفتابی زیبای خود را همراه سارافون ‌ نیز می‌توانید به چشمانتان بزنید. مسلماً اگر هوا ابری باشد، استفاده از عینک آفتابی قشنگ نیست.

لاک ناخن‌ها نیز به خاطر این که در طرح و رنگ، دست خانم‌ها را باز می‌گذارند، بهتر است همرنگ یا هم طرح سارافون‌ باشند. بعضی از سارافون ‌های طرح دار را با لاک‌هایی مشابه می‌توان هماهنگ کرد.

 

سارافون‌ و کفش

کفش تخت و بوت‌های کوتاه به علاوه صندل‌های لاانگشتی مناسب پوشیدن همراه سارافون‌ هستند. اگر کمی دقت کرده باشید، صندل‌های لاانگشتی طرح دار، یا کفش‌های طرح گیپور، زیبایی خاصی به همراه سارافون  پیدا می‌کنند. کفش‌های تخت و بوت‌های کوتاه نیز به دلیل این که پاها را هنگام پوشیدن سارافون ‌ برجسته نمی کنند مناسب هستند. اگر بوت را کمی بلند انتخاب کنید و سارافون ‌ نیز کوتاه باشد،  توجهات از روی سارافون  به بوت‌ها کشیده می‌شود. شاید هم دوست داشته باشید که این کار را بکنید، اما بوت بلند، تیپ شما را زمستانی می‌کند و برای سارافون  که یک لباس تابستانی است، ناهماهنگ به نظر می‌رسد.

کفش اسپورت نیز مناسب سارافون ‌ نیست. سارافون‌ یک لباس راحتی است و بیشترین کاری که همراه با سارافون ‌ انجام می‌شود، حرکات موزون است. قرار نیست با سارافون  بدوید یا ورزش‌های خاصی انجام دهید. بنابراین هرگز به همراه سارافون ‌، کفش اسپورت یا کفش کتانی نپوشید. 





:: موضوعات مرتبط: سارافون , ,
:: برچسب‌ها: سارافون , سارافون دخترانه , جنس سارافون , سارافون سنتی , سارافون طرح دار , مدل های سارافون ,
:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: